Ikimokyklinio ugdymo įstaigos ir ugdytinių šeimų bendradarbiavimas ekstremalaus įvykio atveju XXI amžius – tai spartusis pokyčių amžius, keičiantis žmonių bendravimo kultūrą, darbo formas, komunikacijas ir t. t. Tačiau išlieka ta pati vaikų ir tėvų bendravimo, buvimo kartu diadema, kurią papildo ugdymo įstaigos, jų teikiamos paslaugos, kompetentingi darbuotojai, privalantys būti kūrybingi, išradingi, nebijantys klysti ir vis nuolat besimokantys, užsiimantys savišvieta, optimaliai priimantys inovacijas, pritariantys novatoriškiems žingsniams, išradimams, pasiekimams – tokiems kaip nuotolinis bendravimo būdas ar nuotolinis mokymas(is).
Nuotolinis mokymasis šiandien tampa viena iš pagrindinių tėvų problemų. Virtualaus seminaro „Nuotolinis mokymas. Kaip išgyventi tėvams?“ santrauka:
Kaip padėti vaikui susikurti kasdienę darbinę rutiną?
Kaip kontroliuoti savarankišką vaiko mokymosi procesą?
Kokias mokomąsias veiklas atlikti kartu su vaiku?
Kaip bendradarbiauti su vaiko mokytoju?
Ką tėvai turėtų daryti ir ko nedaryti?